Klachten – Huisartsenpraktijk het Middenschip – Den Helder
Bernhardplein 76A 1781 HK Den Helder Tel:0223-624507

Klachten

Compliment of klacht

Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen en staan daarom
altijd open om onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Uw suggestie,
mening of compliment helpt ons hierbij.

Ik heb een klacht
Wij spannen ons elke dag in om u en andere patiënten de juiste zorg en dienstverlening te
bieden. Toch kan het gebeuren dat u minder tevreden bent. Wij horen dat graag van u.
Wanneer u niet tevreden bent over de gang van zaken in onze praktijk of kritiek heeft over de
werkwijze of bejegening, stellen we het op prijs dat u dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op
de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt uw
ongenoegen kenbaar maken door met de betreffende medewerker uit onze praktijk in gesprek te
gaan of door te mailen/bellen.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling DOKh. Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig
om rechtstreeks met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht telefonisch of per e-mail
bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh. De
klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De
klachtenfunctionaris bemiddeld, is onpartijdig en heeft geen oordeel. Alles wat u de
klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Meer informatie over de klachtenprocedure van
DOKh vindt u hier: https://dokh.nl/eerste-hulp-bij/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u
een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie huisartsenzorg.

Ik heb een suggestie of wil een compliment geven
Voor complimenten en suggesties staan wij altijd open. Bijvoorbeeld als u zeer tevreden bent
over de dienstverlening of over een medewerker of als u ideeën heeft hoe het beter kan. Uw
verbetersuggestie of compliment kunt u kenbaar maken door ons te mailen.
Vragen?
Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op via de praktijk.