Afspraak maken
Niet spoedeisende afspraken kunt u maken via het patiëntenportaal.
Op werkdagen kunt u telefonisch een afspraak maken van 8:30 – 10:30
Tussen 11:00 – 12:00 kunt u bellen voor een dringend overleg
Tussen 14:00 – 16:00 kunt u bellen voor uitslagen en vragen
Keuzeoptie 1 SPOED
Keuzeoptie 2 HERHAALRECEPT
Reden van contact
Bij het maken van de afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw afspraak. Zij is hiertoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en de spoedeisendheid van uw klachten. Ook kan de assistente u telefonisch advies geven. De assistente is, net als de huisarts, verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Meer tijd
Meestal duurt een afspraak ongeveer 15 minuten. Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak, er kan dan meer tijd gereserveerd worden in de agenda. Het voorkomt uitlopen van het spreekuur.
Huisbezoek
Op onze praktijk zijn de mogelijkheden voor onderzoek en behandeling optimaal. Wanneer het echter niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. De assistente beoordeelt in overleg met de huisarts of een huisbezoek afgelegd wordt. De arts zal u na het spreekuur, aan het eind van de ochtend of middag bezoeken.
Uitslagen
U kunt al uw uitslagen, van bijvoorbeeld bloedonderzoek, urine en röntgenfoto’s inzien via het patiëntenportaal.
Als u liever telefonisch contact wil over uw uitslagen kan dit dagelijks tussen 14:00 en 16:00 uur.
Telefonisch spreekuur
Voor vragen, korte adviezen en uitslagen die niet door de assistente beantwoord mogen of kunnen worden, kunt u gebruik maken van het telefonisch spreekuur. U dient hiervoor een afspraak in te plannen via de assistente, de huisarts zal u dan terugbellen. Zorg ervoor dat u het juiste telefoonnummer opgeeft bij het inplannen van de afspraak!


